Translate

sobota, 17 września 2011

Dziesiąteczka!

   Tak! Umiem! Dzisiaj nauczyłem się przybijać piątkę i dziesiątkę. Najpierw piątka, potem dziesiątka. Ale niestety troszkę gorzej wychodzi piątka. I czasami nie trafiam łapkami w ręce Agi. Mimo wszystko, jest to kolejny sukces. Razem z Agą uczymy się po trochu wszystkiego. Zawody mini-agility odłożone na później. Michał powiedział, że Agnieszka stawia za duże wymagania i nawet człowiek by tego nie zrobił, ale bardzo się pomylił. Aby nie zapomnieć, spiszę tu teraz wszystko, co potrafię.

  • Siad
  • Leżeć
  • Daj głos
  • Daj łapę
  • Daj drugą łapę
  • Szukaj
  • Czołgaj się
  • Na plecki
  • Piątka
  • Dziesiątka
  • Hop
  • Bierz go (lub to)
  • Do mnie (czasami nie wychodzi)
  • Przynieś (czasami nie wychodzi)
I to tyle... Pa!

1 komentarz:

  1. U mnie nn!
    jak się naucyleś tyel rzeczy? Ja nic nie umiem. Ola mówi, że jestem głupiutka jak ni wiem co.
    Twoja Psiotka Axelku

    OdpowiedzUsuń