Translate

środa, 14 września 2011

   Robi się już chłodniej na dworze, liście spadają z drzew i przybierają jesienne barwy. Na blogu również liście, chociaż może nie pasują do zdjęć, które pochodzą z lata. Ja mam zakaz używania komputera przez tydzień szkolny, dopiero w weekend trochę posiedzę. Czasami wchodzę potajemnie (tak, jak teraz). Mam nadzieję, że niedługo znowu będę mógł zmienić tło na stronce na zieleń i listki, które uwielbiam. Lubię listki, bo są smaczne. Aga mówi, że jestem "wszystkożerny". Phi, nawet nie umiem tego wymówić! Jest mi też trochę smutno, bo jestem samotny. I mogę zostać starym kawalerem! A to byłoby już nie do zniesienia! Przecież każdy pies ma chociaż kilkoro dzieci i jakąś suczkę... I nie dam się wy...ka...stra...wować! Podobno to coś okropnego, a Aga wspominała ostatnio o tym, kiedy się źle zachowywałem.
 :)

1 komentarz: