Translate

piątek, 4 listopada 2011

Cytaty

   W internecie wyszukałem kilka cytatów, dotyczących psów. Części z nich nie rozumiem. Agnieszka mi je tłumaczyła, ale bezskutecznie. Uważa zresztą, że nie ma tam nic do zrozumienia.




"Na świecie nie ma lepszego psychiatry od szczeniaka liżącego cię po twarzy" - Edward Abbey




"Nie ma znaczenia ile masz pieniędzy, ani ile rzeczy, możesz być biedakiem, ale mając psa jesteś bogaty" - Louis Sabin




"Gdyby psy potrafiły mówić, posiadanie ich nie byłoby już tak przyjemne" - Andy Rooney




"Mylić się jest rzeczą ludzką, wybaczać - psią" - Anonim




"Nie popełnij błędu i nie traktuj swojego psa jak człowieka, albowiem on potraktuje cię jak psa" - Martha Scott




"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" - Franz Kafka




"Ktokolwiek wymyślił powiedzenie, że pieniądze nie przynoszą szczęścia, zapomniał o słodkich szczeniaczkach" - Gene Hill




 "Nikt tak nie docenia geniuszu zawartego w twoich słowach jak twój pies"  - Christopher Morley




Zgadzacie się z tymi cytatami? Ja uważam, że są bardzo mądre. Mówię to, jako pies. Ludzie muszą przyznać, że nie mogliby bez nas żyć. Mam tu na myśli mnie, Psotkę i inne czworonogi. Ale nam też nie byłoby łatwo bez ludzi. Człowiek musi istnieć, tak samo jak pies. I to jest równowaga w społeczeństwie!

4 komentarze:

  1. ja bardzo kocham moją pusię, bez niej nie mogłabym zyc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niektórych nie rozumiem ...
    Pozdr' Kaluu
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niektórych nie kumam, czy tam nie żabie.
    Jak ja lubię żaby! One są takie fajne no i zielonee!!! Mam jedną, nazywa się Żabek. Ola mi go rzuca i ja go łapię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość rozumiem :) Fajnee :]

    OdpowiedzUsuń