Translate

piątek, 18 listopada 2011

Hmmm...?

   Dobrze... Zacznę może od tego, że zmieniłem tło... i szablon. Pewnie już to zauważyliście. Dalej zastanawiam się, co tu zmienić jeszcze. Może wszystko? Po lewej stronie jest taka ankieta, tego dotycząca. Możecie zagłosować. Lub napisać w komentarzu, co o tym sądzicie.
----->
Nie wiedziałem, jaki dać tytuł. To nie jest moja dobra strona. Nigdy nie mogę ich wymyślić. Więc pozostaje mi tylko pisać jakieś bzdury i głupoty. Przykładem jest tu bardzo inteligentny tytuł: "Hmmm...?". Prawda, że twórcze? Może w przyszłości będzie lepiej. Tytuł powinien być czymś, co zachęci czytelnika do przeczytania. Jestem pewien, że nikogo nie zadowala taki tytuł. No ale, dosyć o tytule, przecież to blog o mnie!
------------>
Będą zdjęcia. Aga kazała mi wtedy się odprężyć i zrelaksować. Ale jak można się zrelaksować, mając takie kosmiczne urządzenie na oczach?! I skąd mam wiedzieć, czy przypadkiem ono mnie nie zje?







Nie wyszły zbyt ładnie, bo robione Agi phone'm. A ma on tylko 5.0 mega pixeli.
Jestem już bardzo zarośnięty. Agi zdaniem wyglądam jak stary dziad. I dlatego zamierza...
zrobić to, czego nazwy nie wolno wymawiać. Chyba wiecie, o co mi chodzi.
Tak, tak. To kąpiel i wizyta u groomeran.


Muszę już kończyć. Zapraszam do komentowania i pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Esktra tło, ekstra blog, super foty. My też niedługo co nie co zmienimy, bo Psotka jest obcięta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tło...
    Cudne fotki takie zabawnee ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tło:D
    Pozdro i śliczne fotki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zdjecia psów w okularach ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły ciekawie, ale Axelek chyba nie był chętny do ich założenia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nagłówek.
    Podoba mi się, a tło fajne.

    OdpowiedzUsuń